Ofte stillede spørgsmål

Hvordan skal jeg tælle mine vinduer op?

Du skal tælle alle ruder i hvert vinduesfag.

Hvor tit kommer i og polerer vinduer?

Vi kører i alle ruter hver 4. uge, men det er også muligt at vælge polering hver 8. eller 12 uge.

Hvad gør I, hvis adgangen til vinduerne er blokeret af planter, havemøbler m.m?

Hvis vi af forskellige årsager ikke kan komme til vinduerne p.g.a. planter, havemøbler, cykler m.m., bliver de ikke pudset, da et eventuelt forarbejde med flytning af pågældende genstande ikke er medregnet i prisen på det aftalte abonnement.

Polerer i vinduer, hvis det regner?

Vi polerer i alt slags vejr. Der kan blive tale om undtagelser ved f.eks. kraftig storm eller snevejr

Hvad gør jeg, hvis jeg vil ændre på min aftale?

Du kan ringe på 61368003, skrive til os på info@vikarpolering.dk eller downloade vores app hvor du kan skrive en besked til os.

Alle ændringer i aftalen omkring selve poleringen (poleringsinterval, ferie m.m.) skal meddeles til Vikar Polering mindst 14 dage før. Modtager vi ikke den nødvendige information, som anført, kan vi ikke garantere, at vi efterkommer dit ønske om ændringen.

I hvilken byer kører i?

Klik her og se om dit postnummer er i listen.

Hvad koster det at få pudset mine vinduer?

Det er antallet af vinduer, vinduestyper og eventuelt brug af stiger, der er grundlaget for en prisberegning.

Derudover har dit ønske/valg af, hvor ofte vi skal komme og pudse dine vinduer (hver 4. 8. eller 12 uge) ligeledes en indflydelse på prisen.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Inde under vores handelsbetingelser kan du finde betingelserne for vores abonnementer, herunder hvordan du opsiger dit abonnement.

Copyright 2021 Vikar Polering. 
Alle rettigheder forbeholdt