Når din bestilling er modtaget vil du efterfølgende modtage en mail på den oplyste mailadresse, som kvittering for din bestilling. Dette er gældende for både online samt telefonisk bestilling.
Første gang kunden får besøg af vinduespudseren, vil han lave en kontrolopmåling af kundens bestilling at se, om de oplysninger Vikar Polering har modtaget stemmer overens med det reelle antal ruder og stige/r.
Hvis det ikke stemmer overens, vil vinduespudseren altid pudse alle ruder på boligen. Kundens aftale vil herefter blive korrigeret i forhold til den kontrolopmåling vinduespudseren har foretaget, og en ny faktura vil blive fremsendt til. Der vil sammen med denne faktura være et brev hvor vi gør opmærksom på uoverensstemmelserne, samt hvad prisen for vinduespoleringen er efter ændringerne til serviceaftalen er foretaget.
Udvendig polering udføres som abonnements hver 4, 8 eller 12 uge. Vinduerne skal være nemt tilgængelige, hvilket betyder et frit arbejdsområde på ca. 1 meter rundt om vinduet. Borde, stole, krukker, plante m.m. flyttes så vi kan komme til ruderne. Buske og træer må ikke dække eller spærre for adgangen til vinduerne.
Du modtager en sms-besked på det mobilnummer du har opgivet ved abonnementets oprettelse. Hvis sms beskeder af praktiske grunde ønskes sendt til et andet mobilnummer (låste porte, havelåger, garager m.m.), oplyses dette nummer ved abonnementets oprettelse.
Bestilles via vores kundeapp eller på info@vikarpolering.dk senest i weekenden, op til den uge hvor udvendig polering er planlagt. Kan knyttes til abonnementet i et fast interval. Kunden modtager en sms dagen før poleringen finder sted og der aftales et tidspunkt for poleringen med et tidsinterval på max 2 timer. Hvis kunden ikke har mulighed for at være tilstede ved indvendige polering, kan der ligges en nøgle på et nærmere aftalt sted . Vindueskarme skal være afryddet, inkl. gardiner og persienner. Er det ikke muligt for pudseren at polere indvendigt, poleres i henhold til abonnementet, altid udvendigt.
Vi anbefaler vores kunder at vælge en abonnementsordning, så det professionelle udførte arbejde bliver vedligehold. Poleringen skal selvfølgelig tilpasses kundens behov, men det er vores erfaring , at jo kortere interval der er i mellem vores besøg, jo større er glæde ved det udførte arbejde, idet kunden har en oplevelse af (næsten) altid at have klare og rene ruder.
Du modtager din første faktura via den mailadresse du har oplyst ved bestillingen af dit abonnement. Nederst på fakturaen er anført et ”Betalings-ID” som skal benyttes til betaling af første faktura. F1-kode: (+71<0000XXXX0XXXXXX +89581648>)
Ved betaling af første faktura, skal fremtidige betalinger tilmeldes betaling via PBS
Tilmeld til PBS (kr. 5,95 pr. opkrævning: PBS-nr.: 0740996 - Deb.gr. nr.: 00012 - Kundenr: 0000XXXX)
I henhold til købeloven har kunden som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret på tjenesteydelser købt online på internettet. Såfrem du ønsker at få ydelsen udført inden udløb af de 14 dages fortrydelsesret, er en kortere fortrydelsesret dog gældende. Når vinduespoleringen er påbegyndt udløber fortrydelsesretten.