Handelsbetingelser

General information og abonnementsbetingelser

Bestilling

Når din bestilling er modtaget vil du efterfølgende modtage en mail på den oplyste mailadresse, som kvittering for din bestilling. Dette er gældende for både online samt telefonisk bestilling.

Ved første polering

Første gang kunden får besøg af vinduespudseren, vil han lave en kontrolopmåling af kundens bestilling at se, om de oplysninger Vikar Polering har modtaget stemmer overens med det reelle antal ruder og stige/r.

Hvis det ikke stemmer overens, vil vinduespudseren altid pudse alle ruder på boligen. Kundens aftale vil herefter blive korrigeret i forhold til den kontrolopmåling vinduespudseren har foretaget, og en ny faktura vil blive fremsendt til. Der vil sammen med denne faktura være et brev hvor vi gør opmærksom på uoverensstemmelserne, samt hvad prisen for vinduespoleringen er efter ændringerne til serviceaftalen er foretaget.

Udvendig polering

Udvendig polering udføres som abonnements hver 4, 8 eller 12 uge. Vinduerne skal være nemt tilgængelige, hvilket betyder et frit arbejdsområde på ca. 1 meter rundt om vinduet. Buske og træer må ikke dække eller spærre for adgangen til vinduerne.

Opringning ved udvendig polering

Opringningen skal bestilles som en del af serviceaftalen, således at porte, havelåger, garager m.m. kan åbnes for adgang til boligen. Opringningen sker dagen før poleringen finder sted.

Indvendig polering

Bestilles pr. telefon eller på info@vikarpolering.dk senest 14 dage før næste polering. Kan knyttes til abonnementet i et fast interval. Kunden bliver ringet op dagen før poleringen finder sted og der aftales et tidspunkt for poleringen med et tidsinterval på max 2 timer. Hvis kunden ikke har mulighed for at være tilstede ved indvendige polering, kan der ligges en nøgle på et nærmere aftalt sted . Vindueskarme skal være afryddet, inkl. gardiner og persienner. Er det ikke muligt for pudseren at polere indvendigt, polere han som hovedregel altid udvendigt.

Vi garanterer en stabil og høj kvalitet

Vi anbefaler vores kunder at vælge en abonnementsordning, så det professionelle udførte arbejde bliver vedligehold. Poleringen skal selvfølgelig tilpasses kundens behov, men det er vores erfaring , at jo kortere interval der er i mellem vores besøg, jo større er glæde ved det udførte arbejde, idet kunden har en oplevelse af (næsten) altid at have klare og rene ruder.

Betaling

Når poleringen er udført ligges en faktura med giroindbetalingskort i kundens postkasse. På bagsiden af fakturaen vil der være supplerende oplysninger vedrørende kundens abonnement vedrørende betaling, reklamation inden 3 hverdage, ferie, udsættelse, m.m.

Fortrydelsesret

I henhold til købeloven har kunden som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret på tjenesteydelser købt online på internettet. Såfrem du ønsker at få ydelsen udført inden udløb af de 14 dages fortrydelsesret, er en kortere fortrydelsesret dog gældende. Når vinduespoleringen er på begyndt udløber fortrydelsesretten.

Copyright 2021 Vikar Polering. 
Alle rettigheder forbeholdt